click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Wednesday, October 26, 2011

Survey -survey kawen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wahhhh!! lame nyer tinggalkan blog nih.... bersawang dh ak nengokk!! hehehehe.. Kepada korang yg rajin-rajin jenguk n tgk entry baru, terima kasih banyak!! sbb korang sudi-sudi nk jengok, walaupn x update ape-ape entry.. hehehe.. sorry korang... ^_^

Skang ni, ak update kat entry ni sebanyak mungkin info yerk!... kiter masih di zon kahwin-kahwin kan... n aku ade terima banyaaakk sangat jemputan kawen... kembong r perot makan nasik minyak start bulan depan.. hadoiiii..!! rosak diet... hek3... =p


Sepanjang 2 minggu x hapdet blog ni, banyak keje yg aku buat... pegi sane lar, pegi cni lar, n mcm2 lagik.... now, skang dh kepada penghujung nye... beli door gift untuk korang sume.... Dalam sesuatu majlis perkahwinan, Door Gift dikira sangat penting, untuk tetamu ingat kat kiter-kiter ni sebagai bride n groom nih kan!! =) aku ada survey skit souvenir untuk korang tgk ek.. tp.. ak nye xde r di pos kan disini.. ni sume aku tgk mase kat nilai 3... n ada skit survey dari internet...

LAYANZ~~


Ni sesuai untuk VIP... mmg cantik leh letak telur, potpuri.. Cun r!


Sudu n garfu.. tinggal bagi jer...

Dompet syiling, senang nk simpan duit yg banyak tu.. he3


Kipas ni mmg molek benorrr aku tgk... tp.. nnti kite pk kan.. :)


 Mug skang dh jd trend.. tp pada aku.. x best r, org minum n tgk muke kt jer... malu..... hehehehe


 Tuala.. nak bg mcm ni pn boleh... tp klu ada sampingan n masuk dlm bek kertas, more better rase nye...


 Pen. paling best! sbb sume orang pn gune..


 spoon & fork, ni versi beby kot... hehehe..


 Banyak bag gift yang korang leh pilih utk souvenir tu...




Ni lar kedai yang di borong-borong... ada lg 2 3 kedai diborong, tp lupe r nk amik gmbar... =p


Kalau nk survey dari satu-satu kedai ke kedai yg lain, banyaaakkk sangat.. mmg x lalu di buat nye... pening lar jalan banyak-banyak (padahal pening n geram ngan barang2 tu. hehehe).. rase sume nye nk diborong.. n bg je kat korang bwk balik.. tp aku ni bukan kaye pn.. so, x mampu nk bg korang sume nih.. bg korang tgk n jd geram mcm aku pn jadi lar.. hek hek hek... =p


Next entry aku tunjuk kat korang sample baju kawen, kad kawen, n jenis-jenis katering ek... =)) abes dah... DAAA~~

******************************************

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

2 comments:

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^