click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Sunday, November 13, 2011

Lawak-Lawak sekejap~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Korang mesti ada makan-makan kat kedai kelantan kan?? makanan nye mmg x leh nk disangkal lg sedap nye kan... haaa... makan-makan jugak.. korang ade perasan x, buku menu diorang mesti ade yang keras lar, nipis lar kan...

Sebelom order, mesti nk gatal-gatal mintak buku menu kan.. padahal makanan same je kat semua tempat... alar, makanan klu yg kelantan ni, berasaskan tomyam n seafood mesti lar the best kan.. order lar ape je, mesti diorang ada...

Semalam ada hal sekejap.. pegi lar alamanda, teman kan member pegi "jalan-jalan" kat alamanda Putrajaya... then, sempat lar beli ice cream baskin robbins...! mantapp beb... skang tu yg paling best lar makanan aiskrim skang.. cube lar! =)

Then, balik dari putrajaya baru singgah makan kat sepang... mintak buku menu.. so disini lar, lawak bermula!! =D



korang rase???

hahahhaa.. ikan masak ape tu ek??? hahahhaaa..

NESLO & NANAS... =p

NO KOMEN.. =p


Yang xleh blar, aku ngan member aku gelak2... waktu baca buku menu tu.. sampai orang yg nk amik order panas ati je ngan kitorang.. huhuhu.. tp tular buku order yg 1st time aku baca, mmg klu nk kate typing error tu, sangat lar x logik... hek3

Memang agak kurang ajar perbuatan kitorang, tapi aku xleh tahan... pecah perot ngan sume ejaan tu.. klu korang baca IKAN MASAK SUP SAWER = IKAN MASAK "SWEET SOUR" kan jauh tuh!! hahahaa.. aku ingatkan ikan masak sayur.. sampai lar mmber aku kate tu sweet sour.. hek2... lagi r terkekek2... ada slang klantan klu menyebut nya.... =)

then, xnk r bagi tukang order terus terasa ngan perbuatan kitorang, kitorang pn order lar air n keropok dlu.... sbb tunggu sorang lagi member utk makan sesame.. hehehe =)


aku order : Tembikai Laici...

member aku order : Teh ais limau..

Kopok sementara menunggu..



Dalam 15 minit menunggu, member pn sampai.... so, kitorang repeat order lagik.. kali ni, tebus kesilapan gelak guling2 sebelom nih... hehehehe... tp memang lawak! kitorang order seperti berikut ::


 Sotong paprik
(mmg mantap, x mcm kedai sblm ni)

 Telur dadar
(macam telor kurbao kan?) hek3

 kailan ikan masin
(member aku je makan, aku x gemor)

Ikan Sup Sawer =p
(Sweet sour) sedapp!

Udang goreng tepung
(yang ni aku x gemar!!!) 

Korang tgk!! bukan men cenonettt kan?? klu xder udang besar, bg taw lar.... ni xsesuai langsung buat masak tepong.. huhhh!!


makanan die ok.... mmg sedap sume nye, selain udang tepong ye!! tp tu lar, makanan nye, bertakung2 minyak kat dlm makanan.. klu korang dapat tengok.. sampai kan aku rase, die dapat diskaun minyak, sbb tu lar, bukan men meriah minyak kat dalam makanan ktorang.. huhuhuh.. ape pn Alhamdulillah... rezeki Allah.... 

Total kesemua makanan ni adalah RM 72.80... korang rase mahal ke murah?? hek2.. ape2 pn, aku memang suke makan... lemak dh tepuuu dh nih.. huhhuhu... tu je untukkk entry kali ni......


DAAA~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^