click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Saturday, November 12, 2011

Panas ati Malam hari~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semalam dalam pukul 7.35, "teddy" ak kol n tnye kan, nk teman die pegi hantar Hilux kat bangi x?? aku pn okeyh je!! almaklum lar lom makan lagi, klu ikut, mesti dapat makan punye.. hek3.... kalau nak, die suh siap dalam kol 8...

kali ni aku x kisah nk makan ape, sebab sebelom ni aku dh makan ape yang aku nk makan... so, lepas dh otw balik dr bangi, die tnye nk makan kat area mane... aku pn cakap r, makan area nilai je r.. dh dekat nk balik umah kan....

sampai nilai dalam pukul 9.20 malam.. kitorang pusing punyer pusing kedai tomyam sekitar nilai, sume nye tutup... yelarr... RAYA HAJI kan... =( melilau-lilau cari tempat nk makan, terampak r kedai baru kat nilai tu.. aku x taw baru ke lame.. tp rase mcm baru, sblm ni x penah nampak pon.... sampai lar kat kedai LAMAN NILAI!....



dari sudut tepi, x berapa nampak name kedai nye... tp klu nampak meriah je dari round board nilai tu.. ni lar kedai yg aku maksudkan...


kitorang sampai sane dalam pukul 9.40 malam... amik r tempat duduk paling dekat ngan kereta.. senang.. xpayah jalan jauh... so... bile dh duduk, amik masa dlm 10 minit, baru diorang amik order... kitorang order lar... "jus epal suam, ais kosong, teh o panas, 2 pinggan nasi, sotong kicap, paprik campur, udang tepung & telur dadar"... lepas die amik order, die terus blar... ok... deal...


Menunggu dalam 10 minit.... Air pn sampai....

 Teh o panas & Ais kosong

Epal suam (konon nye), padahal epal sejuk.. xpe lar, belasah jelar.. janji x der ais...


Aku pun sambil-sambil tu amik lar gambar.. Kemeriahan kat kedai tu... adalah DJ yang sentiasa membebel... name pn DJ kan.. he3... tp x yg xleh blar, sume lagu2 80an men kan nye.. x masuk betol ngan jiwa aku... berbulu jer.....


Kat situ lar orang nk karok ke, ape ke... bosan.. bosan..


Mase aku capture2 gambar, perot aku dh bunyik2 dh... mmg klu perot bunyik, tanda kt nk menghadamkan n usus berjalan lancar... tp aku laparrrrr sangat!!! mase ni, aku dh hangit dah! 10.40 x dapat makan lagik!!!

Orang depan ni pn, hangit jer.. nasib die ada tapawkan KFC boleh lar control marah lagik!

Haaaa.. yang 2 meja depan ni, mmg datang awal dari aku.. baru aku perasan, diorang x dapat makan lagi.. pukul brp diorang sampai, tu aku x sure... pergghh berasappp aku time nih!

Kalau meja kat depan ni, wajar lah tunggu, die dtg lambat dr kitorang.. =(



mase ni aku dh tertido2 dh... mmg niat ati nk balik jer... then aku nampak meja kat tepi tu, baru je dapat makanan diorang....


tgk tu!! klu diorang baru dapat, maksud nye, turn pakcik yg angkat kaki kat kerusi tu.. baru turn kitorang...



dari pukul 9.40 datang, sampai 10.40 x dapat makan lagik! ak dh tersengguk2 nk tido dh!! bengang xpayah cakap r! bek makan kopitiam klu mcm ni lar jadi nye... panassss ati!! jam dh menunjukkan pukul 11 malam.. teddy pn pegi kat kat kaunter nk bayar air, n cancel kan order makan.... 

Bile die dh balik kat meja, aku pn bangun r nk balik! tetibe teddy kate "xpe.. tunggu kejap.. diorang ngah masak kiter nye order"!Kalau ikut kan ati, x nk der menunggu... tp nnti x menunggu, balik perot lapar, or tapaw mcD je... aku bosan dh makan mcD... huhuhuhuhuhu...


 11.15 pm kemudian ::

 paprik campur nye.. hadoi...

 Udang tepong!

 Telur dadar!

ni sambal cicah nye...

 nasi kosong!

sotong kicap! ermmm...



Selalu aku minum 2 gelas air, tp bile pegi kedai ni, air segelas pn 2 jam x abes lagi! ermmm... next time aku x nk jejak cni lagi.. sekali pn, semua kedai tutup, aku rela puasa dok umah diam2.. huhuhuhuhu...



betapa lapar nye aku... sampaikan licin!!!!


Serik nk pegi tempat mcm ni dh.. sepatut nye, kalau die served lambat, ckp lar, yg order lambat ari ni, tukang masak xder ke ape ke... ni biarkan kitorang tertunggu n marah2... ntah lar... memamgggg 88x serikkk!!!!
Tu je nk kongsi!!
DAAAAA~~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^