click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Saturday, November 26, 2011

Sambungan Besday Girl~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Okeyh, mule citer story yg tergantung entry lepas... =) Mesti nk taw buku ape aku shopping mase kat popular kan? memandangkan gile2 sales nye... haaa.... tgk2... n sila beli jugak ek.. hehehe..


 Ni buku yg adik aku belik... 

 Ni plax buku yg adik aku suggest.. die kate, kompom menangis2 klu baca... huhuhuhu...

 Baca sinopis macam sedap... so.. aku rembat 1...

Pun pilihan aku jugak...

Aku lebih gemar pilih buku dari koleksi alaf 21... sebab nye, aku rasa x penah tertipu sepanjang beli buku dari brand tu... sblm ni ada jugak beli dr terbitan lain... ada yg mmg menarik.. tp banyak yg x menarik... jadi nye, aku akan beli novel hanya dari terbitan alaf 21 je.. hehehe.. boleh x mcm tu?? 

And lagik 1, OMBAK RINDU akan bertemu kita di pawagam 1 DEC 2011 ni kan... so, klu sape2 yg belom penah baca, korang wajib cari n baca... tu terbitan alaf 21 okeyh! mmg best... n aku x sabar tunggu citer nye kat wayang... =D

Malang nye, aku penah bagi pinjam kat makcik aku 6thn yg dlu, smpai skang die x pulang lagik... so, xkn nk mintak kat die kan? aku x rase novel tu ada lagi kat die.. ntah hilang kemana ntah... errmmm... mmg menyesal bg pinjam pn ada.. tp nk buat mcm ne... dh x der rezeki aku.. bukan novel tu je ak bg pinjam... tp dekat 3-4 buah buku.... ermmm.. xpe lar.. halal kan jelar.... =(

Lepas tarikh 23.11.2011 berlalu, kini menjelang tarikh esok nye.. ponnn aku keluar lagik! kali ni pegi fitting baju.. almaklum lar... bagi size aje, fitting belom penah lagik... so, pegi lar cheras untutk fitting baju.. dh settle semua, aku teros ke jusco balakong... cari barang hantaran yg belom habes beli lagi.... mase kat jusco balakong tu mmg meriah.... sbb bln depan kan nk sambut christmas, jadi nye banyak program yg berjalan... 




banyak competition dibuka utk kanak2.. sape rase diri tu kanak2... sila larrr ek.. =p


Mase ni, lepak r pegi makan.. sebab banyak sangat berjalan kan.. lepas makan2... jalan lagik... sbb mase teddy aku beli brg2 utk lengkapkan hantaran die, aku ternampak zone nih! kebetulan pulak 2 way cake aku, ala2 nk abes dh kan... hehehe.... so, menyinggah ler... =D


 Korang beli 1 two way cake, korang akan dapat 50% refeil... best kan??? ^_^



Semua produk nye, ada 15% diskaun... 

Maka nya, aku merembat ini... utk refeil yg lame punye, dekat nk abes dh... Produk nye, mmg bagus, n wangi taw.. x mcm setgh2 produk.. x der bau kan.. klu korang beli simply siti, mmg wangi... harga, semua mampu beli.. klu beli ckit2.. pn boleh.. mcm2 ada... =)


sekiaaaannn untuk entry kali nih... =)
next entry aku cite pasal member aku kawen kat puchong ek... kenduri lagikkk... =D


Daaaa~~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^