click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Monday, November 7, 2011

SURPRISE!!!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Entry sebelom ni, aku ada citer mcm nk wat surprise kan??? kan?? kan?? hehehhehe... Actually, tu surprise utk adik2 n mak.. sbb besday diorng berturut2... bulan OGOS, SEPTEMBER & OCTOBER..

Ada janji nk bg kek aiskrim sbb meraikan 3 orang sekali kan.. so demi memenuhi janji yg dah dibuat... ak pn kol lar "ICE CREAM CAKE FOR YOU" tu... tnye kan harga nye.. buat survey beb!! hahaha.. mane r taw harga nye, mencecah 400 hengget ke... ak ni, dh lar budget under cover nk time2 nk kawen nih.. hahahaha..

So, ak search kat laman web nye.... klu korang nk survey harga kat tempat korang leh search kat cni... http://www.baskinrobbins.com.my/ ... Time aku kol, ak tnye kat KAJANG dlu.. sebab dekat ngan umah aku kan... then, diorang kate kek diorang leh tahan 15min jer... ishhh pelik.. xkan xder alternatif len, utk orang nk bawak balik kan.. ak pn dh buntu... ak kol kat putrajaya.. die kate, kek yg ak nak, kene order n 3 hari baru dapat.. makk aihhh.. mane sempat nk order2 nih.... errmmm...

Mak aku ada cakap nk pegi umah makcik ak kat maluri... so, ak pn kol lar baskin robbin kat maluri... 

what they said?? ::: "ade cik... n harga nye, ikut saiz kek tu cik..." 
aku : "harga nye dalam lingkuran brp ratus ek??" 
pergghhh!! x tnye hengget...! terus tnye ratus taw!! hahahaha... 
die pn kate :: "Ikut saiz, paling murah dalam 80 hengget..."

Eh, not bad murah kan.. yelar... berpatutan lar... so, ak pn teros tnye jusco maluri tu kat mane?? hahahaha... sape2 "ex-student IPB" mesti marah aku punye!! tp serius weihh!! ak x ingat pn yg jusco kat pandan indah tu name nye jusco maluri.. BLUR ABES r!!

sampai sesat2 aku weih.. then tnye kat orang stesen minyak kat sane... die pn bagi direction.... hahahahaa.. sampai jer bawah flyover pandan indah, terus BLUR ak pulih!! hahahahaa... tempat yg aku lepak2 dlu mase belajar, tu lar JUSCO MALURI... =p




 Dah sampai... tempat yang paling di rindui.. =)

Here we come!!!



Dalam jusco ni pn aku sesat.. ye lar, 5 thn dlu mane ada baskin robbins kat situ... aku pn tgk map kat dalam tu.. hahahaha.. n sorry korang, aku x t'pk nk snap pict kat dalam tu.. sibuk tgk kek jer... =(


dah siap membeli, aku pn terus masuk dalam kete... kene cepat! takut cair!! hahahaha


Adik aku jakon, ice ni keluarkan "asap" yang melampau banyak!! =)



Memandangkan aku dah ada kat tempat yg aku terror jalan nye.. dh tentu lar, jalan balik xkan sesat dh!! hahahaa... dalam 20 min dh sampai dh!!! ^_^



Ni lar assistant aku dalam menjayakan surprise nih!! =))


Sampai je depan umah, terus nyanyikan epi besday!! =) Semua belom penah cube makan ice cream cake ni.. so, bile 1st time rase, mesti lar paling sedap kek yg pernah dirasa kan... hehehehe


Kek untuk mereka... 



 MAK (OKTOOBER)

 WADAH (SEPTEMBER)

HUD (OGOS)

 mesti korang herankan?? knp besday boy plax kene teman pegi beli kek?? hahahaha.. aku xder assistant len.. so, terpaksa suh di tolong... hehehe.. siap cakap ngan die, "angah sebenar nk wat surprise utk korang, tp angah xder assistant.. so terpaksa bwk ko skali..." die jawab ape taw?? "xpe.. nnti kiter buat2 terkejut!!" hahahahhahaha.. sayanggg adik saya!



 MAK, WADAH, HUD"



Semoga kalian panjang umur, diberi kesihatan yang baik, murah rezeki n menjadi pelajar yang pintar!! =))


Gambar dalam kek tu, ak memang nk amik gambar nye.. tp x sangka mak aku potong bagi abes! so, x sempat nk shoot kek rupe dalam nye... tp ni gambaran utk korang ek... 

Bawah kek tu, kek span coklet... n atas nye, hampir 80% ice cream vanila.. aku suke vanila!!
Nak beli semua nya ice ream.. tp adik aku x nk plax... so, amik je lar yg bawah nye kek.. tu pn sedap! x cukup klu di ikutkan.... heheheh.. tp cukuplar utk meraikan besday boy n girls tu...
Ada rezeki lain, kt makan yg lain pulak kannn??



Memandangkan smalam raya korban... meh kiter share 1 gambar, besday boy makan tulang korban! hahahaha.... 

Korang adeee?????



DAAAA~~~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^