click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Thursday, November 3, 2011

PAN DAN yang nakal~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sape PAN DAN??? eh, korang xkenal ker?? or aku xpenah story pasal tu lagik?? hehehhee.... PAN DAN ni, 2 ekor ank kucing yg nakal (PAN2 n DAN2).. Mak die KUCAT... (mcm cite budak skolah plax...) diorang ni nakal nye, Ya Rabbi... Allah je taw.. penat aku nk handle "diocing" ni, sempuuutttt aku!!

Hari2 aku kene bising kat diorang ni.. Geram toksah kate lar! boleh migraine aku dibuat nye...Meh aku perkenalkan sekor-sekor....

TADAAA~~~



Saye lar Pan-Pan yg nakal!!


si PAN-PAN tu, mmg nakal sangat!! ade je masalah die buat, berak merata lar, kencing merata lar, kacau adik die lar, mak die lar... kuat melawan sekor tuh! Aku nk capture gambar die, bukan men susah... asik carik gaduh jer, lompat sane cni, terbang sane cni.. aktif betol... sebab tu lar die ni keding taw..... berlainan plax ngan adik die.....




 Saye r DAN-DAN....

 iyaaarrrghhhh!! nape xleh bukak pintu nih?


Berbeza ngan DAN-DAN, die ni senyap jer... kire stok kene buli lar..... Lemah lembut mcm mak die jugak... hhehehe.. ayat lemah lembut tu xleh blar... ngeh~.. Die ni mmg kuat makan... ade 1 part tu, die jilat bulu die, ntah mcm ne ntah.. die leh tergolek ke belakang waktu jilat bulu die... mmg kelakar die nih.... seronok jer tgk keletah diorang... eh salah.. dioceng.. hehehe.. Korang tgk ek, sape yg kene buli selalu....









 NAKAL KAN??


Giler nakal si PAN-PAN tu kan.. aku dah kate dh... kadang kesian aku tgk DAN-DAN kene buli.. tp kekadang klakar pn ade... serius aku kate, xlarat jaga kuceeeng nih... tp yg bagus nye diorang ni, asal aku start enjin jer, diorang lari menjauhkan diri dari keter aku... so, sbb tu lar aku x kurung diorang dalam sangkar.. sbb aku taw diorang pandai jaga diri, dari digilis tayar mcm yg penah jadi kat sekor kucing lame aku dulu.... tapi mmg betol... 
ANAK KUCING YG BAIK, ADALAH DARI MAK YG BAIK>>> "baik" ni bukan maksud nye solat, mengaji mcm kiter... tp die ni jenis yg x berjalan keluar... KUCAT= mak diorang, xder merayap mcm kucing lame dlu.. then bile beranak, ank2 ikut mak nye berjalan.. kereta pn x takut... tau2 mati kene lenyek sekor ank nyer.. gerammm aku ngan mak nye!!! tapi dh xder kucing lame tu.. ak bagi diorang ank beranak dudok kat pasar... huhuhuhuh (kejam ke aku?)


Kucat pulak aku jumpe, mase kucing lame (kontot) bujang n belom kawen lg... meh layan gambaq~~



 mase keluar umah, nampak kucat keluar dari grail umah...

 tengah makan roti hotdog time tu.. bg r die makan... comel sangat!!

 Makan sayanggg~


dah jd mak, kamu ni syg...~


Sekejap masa belalu.. die pn dh besar.... (oren tu lar kontot) cantikkk... tp tular, kuat berjalan...



Semua tu kenangan... kejap je dh besar KUCAT ni... ok, knp aku bagi name kucat, sebab ekor die tegak n bengkok ke kanan! hehehe... kombinasi KUcing + caCAT = KUCAT... =))

Anak nye pulak kenape sekor PAN, sekor DAN... sebab nye, kucat lahirkan ank nye kat dalam celahan POKOK PANDAN mak aku... hehehehe... melekat r name PANDAN...seb bek beranak nye 2 ekor je.. klu kucat tu lahirkan 4 ekor?? aku letak PAN DAN JA YA jer.. hahahaa... 



Meh layan video kenakalan PAN DAN>>>






 Ni waktu diorang kecik lagik... baby2 gitu... =)






 Ni diorang mase skang, dh masuk 2 bulan diorang ni.. diorang lahir mase 2hari sebelom raya... =))





Semoga diorang ni sihat lar sampai besar... 2 ekor nih, dua2 betina x salah aku.. sebab x nampak pn "jantan" nye tu... nnti akn didouble kompom, bile diorang besar ckit... 

>>> Sape2 nk adopt diorang, leh r roger aku kat FB... sementara diorang ni kecik lagi.. Insyaallah.. diorang ni dengar kata... =) x larat nk jaga ramai2... KUCAT tu pn, dalam usaha nk mandulkan.. nnti terbiar ank nye.. kesian.. menganiaya plax...<<<

 Okeyh.. itu sahaja cerita kali ini.. sekiannn terima kasih.. hehehehe.. BEST TAK???

DAAAAA~~~


♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^