click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Monday, November 7, 2011

Sambil Mandi, minum lar air cket....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ari ni, hari paling penat skali... huhhhh.. serius sangat penat!!! mane x nye, siang keluar, malam baru balik... Aku pegi mines, uruskan urusan hal celcom nih!! dah 2 kali aku tukar simcard sebab rosak.. aku x taw punce rosak nye ape... then, 3 bulan yg lepas jadik lagi.. asik insert simcard je!! hangittt aku! ingatkan fon yg rosak, so bercita2 lar nk beli TAB 10.1.. hahahaha.. ade hati tuh! so smalam tukar simcard tu kat fon mak aku.. elok je simcard mak ak berfungsi mcm biasa kat fon aku.. tp simcard aku??
ni yg kuar kat fon tu!! pergggh! rase mcm nk bertukar kat DIGI jerrr!!


Hangit kan??? sepanjang asik line ilang2 nih, aku 100% salah kan fon.. sbb bile aku kol celcom, die kate line kat area aku, elok jer... panas ati aku.. aku campak2 fon aku tuh.. huhuhuhuhu.. Ampunn fon!! bile dh sampai mines, so aku teros report kat celcom blue cube kat sane... then diorang gantikan sim baru utk aku...

Bersedialah untuk berkhidmat utk aku, wahai sim!


destinasi seterusnye, adalah MAKAN!! Makan ngan berjalan, adalah sesuatu yg xleh dipisahkan dalam hobi aku.. sebab tu aku semakin temowkk! hek3... untung orang yg kaki makan, tp badan die x nek taw.. jeles aku! =) 

Aku mmg teringin makan 2 benda nih... PIZZA HUT keluaran terbaru nih.. ngan TUTTI FRUTTI! selagi x dapat makan, selagi tu aku akan sebut je menda tu.. hek3... terok kan aku nih.. =p

So ari ni dh keluar pegi uruskan menda penting kn? sekali pegi makan lar!! hek2.. kang kempunan.. ngeh~~ ayat tarik simpati tuh! x sangka, dapat jugak makan menda tu ari nih... =))



 

Cheese tuh! klu makan time panas, bile tarikk! perghh! 


 mase ni, aku tapaw je.. sbb ramai sangat dlm PIZZA tuh.. kitorang decide lar nk makan kat LEMON GRASS tingkat 1.. korang leh cube.. asam laksa die the best taw! lepas dh order makan kat lemon grass tu, aku pn carik lar tempat duduk, sambil memegang PIZZA dgn rase x bersalah nye.. tetibe ternampak ni lar plax!!

Peringatan kepada yang degil mcm aku yerk! hahahhaa


Tapi kitorang xkisah pon... buat x nampak jer.. sbb kitorang bukan duduk saje.. Ade order lagikk taw!! hehehehhe.. kembonggg!!!! Ni Lar makanan yg di order...

Mee kari!

 Asam laksa! my favorite!

 Milo suam!

honey green lemon tea!

Homemade otak-otak!


Memang antara favorite kat mines lar... dlu aku suka makan kat kedai LEMON David Teo tu.. tp sejak thn lepas kot.. ak pegi, dh bungkos dh kat sane... tu yg kene tukar selera lar... huhuhuhuh

Balik dari mines, dalam kul 6 petang, teros pegi ke nilai 3.. cari barang utk kawen! aku jalan2 nilai 3.. cari kain lace aku yg punye payah nk carik! aku ade beli baju lace mase hantaran yg pihak lelaki balas, mase tunang dlu... pas tu... bile nk antar tailor, die kate kain nye x cukup! n dinasihatkan cari kat kedai yg aku beli dlu.. huhuhuhu.. aku beli kat semua house tu..! bile pegi 2 minggu lepas, diorang kate tu pattern lame.. 

pegi nilai 3 pn x der kain yg same jenis n seakan2 mcm tu... huhhh... harga kat nilai 3 tu, mak aihhh boleh tahan mahal nye.... xder yg aku jumpe kat nilai 3, aku teros merayap ke nilai square... LACE punye pasal lar nih! penat, toksah kate lar.... klu minum 100+ pn xleh diganti tenaga aku taw! huhuhuuhuhu... nekad lar, nk singgah 1 kedai ni... mahal ke, aku rembat jelar.. tinggal sebulan je lagi due nye... tetibe sangat lar TERKEJUT!! gilerrrr murah!!!!! errmmm.. korang percaya x, lace yg aku beli, harga 30hengget semeter jerk! hehehhee.... aku teros rembat 5 meter... 3 meter baju, 2 meter kain!! yeahh! Alhamdulillah... selesai bab nikah!!! (gambar x leh show... tunggu aku present lepas nikah ek.. )

Haaaa.. ade yg kate, kenape aku gemok sangat? pakai 3 meter baju plax?? korang jangan salah anggap! aku buat kurung pahang... tu yg banyak meter kene pakai... =D


Selepas penat n gembira dapat lace yg di ingini, aku pn teros makan lagik! PIZZA dah dapat.. ape lagik ek?? TUTTI FRUTTI time!!! yeahhh! LAYANZ~



 STEP 1: korang kene pilih cup korang nk...

 STEP 2: korang pilih ape flavor korang nk.. aku campor jer!

 Ni ada lagi flavour nye.. pilih.. pilihh..

 STEP 3 : Korang leh pilih buah, jeli & asam kat zone nih..

 Yag sebelah tu ada coklet, strawberry liquid utk tmbahan..

 Ni zone manisan.. kacang, koko, m&m... mcm2 lar...

STEP 4 : timbang n bayar yer!!! setiap makanan yg korang amik, die timbang berdasarkan berat nye....

 STEP 5 : bedal larrr! ape tunggu lagik!


Tuti ni baru je bukak kat nilai..so kat nilai ni dh mcm2 ade... jusco je belom ade kat nilai lagik... huhuhu.. klu ade, GIANT, TESCO, tergugat lar.. hek2.. Environment kat kedai Froyo tuh..


Nampak sedap kan.. gambar je yerk!

 sedap tgk nye... 

 NOW OPEN!


ramai kate sihat.. sedap... tp pada aku, xder r sihat sangat kot.. sedap pn xlar sangat kot... huhuhuuhuu... BASKIN ROBBINS jugak di hati.. owh, tidak dilupekan ice cream McD! hehehhee


okeyh, ni je aku nk share... penatt.. nk mandi n buat ape yg patut.. teros tid0!! 
DAAA~~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

2 comments:

  1. gile mkn, gemok ar...

    ps- ry haji lps mak aku frust..msk lebh korang xdtg..ye la org nk kawen

    ReplyDelete
  2. mmg dh gemok pon! he3..
    Larrr mak ko masak lebih ker??? alahai.. len kali ko msg r aku.. hu3.. aku bab makan x tolak punye! huk3 sorry lar kate kat aunty.. next time ek..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^