click sini, banyak promosi!

Selamat Datang dear!! ^_^


*******************************************************
TRIMASSS!! (terima kasih) sebab jenguk-jenguk blog kiter....

jangan segan2 add ye, untuk kiter same-same bermaklum balas... =))
*************************************************************

Saturday, November 19, 2011

Minggu jalan-jalan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 Lame aku x mengHapdet blog aku ni kan.... korang rindu x??? =)
Minggu jalan2 ni, bukan jalan mane pon, stakat pegi jalan2 cari pakwe jerk! hek3..... Minggu ni member aku kawen... nasib sorang je kawen minggu ni, klu ramai kawen minggu yg same, x cukup kaki tangan, poket, n minyak dibuat nye... hahahahhaa.. 

Aku dapat jemputan perkahwinan dari member skolah aku.. lame sangat x jumpe.. just tego2 dlm FB jer.. Die pn duduk Johor skang.. kire dh jauh lar dari kami semua lar... Alhamdulillah.. dh bernikah pada 19.11.2011.. semoga beliau kekal ke akhir hayat.. =)

Rutin aku seperti biasa, kalau ada membe kawen, aku lar yg pening kepala... bukan sebab pening malas nk pegi.. tp pening nk pilih hadiah sesuai untuk pengantin nih.. kang ada yang kt nmpak berkenan, dh x berkenan kat orang ke... hehehhee...

Penah 1 hari tu, member aku kawen kat rawang n penang... aku ngan mereng x taw nk pilih hadiah ape yg the best.. aku pn keluarkn fon... n ngan penuh x bersalah kol member aku tu.. n tnye die ::
"katil ko saiz ape??" bunyik mcm dh taw aku nk beli ape kan??? hahahhaa... tp mmg dhh blur sangat.. so, aku capai lar cadar yg cantik... n bayar.. hahahahaa...

so, bile member kat johor ni nk kawen... aku pn skali lagi pening.. tp x mereng lagi lar.. nk kol die n tnye saiz katil die plax.. hahahaha.. lepas aku uruskan urusan aku semuanya hari rabu yg lepas.. aku terus singgah JUSCO.. hanya disitu aku dapat idea agak nye...



Masuk kat zon ni... nampak lawa.. tp barang nye skit sangat.. =p

Boleh ke bagi tuala je ek??

 Selipar, sesuai x?? hek2

Cadar?? kang salah pilih.. dh x leh dipakai dh..

haa.... selipar dlm umah pn nampak cun kan? ok ke?

Termos? cam ne plax??



Hadoiiii!! aku ingat jusco ni boleh lar membantu.. tp, same je... mcm2 yg aku pandang.. n mcm2 yg nk dibeli nye...  bile cam dh penat melilau... aku pun amik 1 keputusan, jalan lar kat zone Pinggan mangkok... so... aku beli lah menda2 kaca tu.. boleh die pakai, n ingat kat aku selalu... hehehhee


Aku beli adik jug n ank2 nye.... alar, jug wat air sejuk tu... ok lar... kaler blue... gambar xleh ditunjukkan.. sbb xbest lar nnti! hehehhee...
tu je, nk share utk entry ni... next entry, nk show hari majlis member tu... =)

DAAA~~~

♥♥♥ Terima kasih kerana sudi membaca..
Jadi ape lg add lar ak jadi MEMBER korang! hehehe ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab nk leave kan komen korang..
mmg terbaeeekkk!! ^_^ luv uolllss!

Help me for ONE CLICK.. ~,^